De eerste, bruine rijst. Bruine rijst is rijk aan B-vitamines, vitamine E en magnesium, fosfor en andere mineralen. Recente studie wees uit dat, zolang als het vervangen van witte rijst met bruine rijst, kunt u het risico op type 2 diabetes te verminderen. Daarnaast heeft de oryzanol in bruine rijst is een krachtige antioxidant die cholesterol, dat lignanen kunnen borstkanker en andere hormoon-gerelateerde kankers voorkomen kunnen verlagen.moncler jassen Experts raden het kiezen van organische bruine rijst. Rijst omdat bruine rijst behoudt de zemelen, kiemen, maar waarschijnlijk dan witte rijst, "eten" meer pesticiden. Koken met bruine rijst, eerst weken in koud water een uur, dan water en koken rijst volgens de verhouding van 1,2:1. Indien niet wordt gebruikt om te starten, gebruik bruine rijst gemengd met gekookte rijst. Ten tweede, de zoete aardappel. Zoete aardappel is rijk aan kalium, is goed voor de energie, en onderhouden van een gezond hart, een normale bloeddruk. Bovendien hebben studies aangetoond dat zoete aardappelen kunnen borstkanker en prostaatkanker, de preventie van degeneratieve ziekten van het lichaam bij het bestrijden en verbeteren het geheugen. Maar zoete aardappel glycemische index hoog is, moeten mensen met diabetes minder eten. Aanbevolen tot middelgrote (over de lengte van de palm) van zoete aardappel kiezen, genieten van de beste.moncler nederland Ten derde, de zoete aardappel bladeren. Universiteit van Arkansas tot meest voedzame van de wereld zoete aardappel bladeren als groente, want het bevat 15 soorten anti-oxidanten kan voorkomen hart-en vaatziekten, ontstekingen en sommige vormen van kanker. Sun Yat-sen Instituut voor Biologische Wetenschappen vond dat het eten van zoete aardappel blad en meer mensen, des te kleiner het risico op longkanker te schieten. Zoete aardappel bladeren zijn rijk aan vitamine C, ijzer, eet gewoon een beetje naar de behoeften van de dag te ontmoeten.moncler kids Ten vierde, de tomaat. Harvard University studie bleek dat 10 per week om tomaten te eten, tomatensaus, tomatensaus, pizza en zelfs mensen die lijden aan het risico op prostaatkanker dan de volgende week, slechts twee mensen, 45% minder te eten. Daarnaast kan de tomaat strijd tegen borstkanker, baarmoederhalskanker, blaaskanker en longkanker. Tomaten kan ook het risico op hart-en vaatziekten, en oogbescherming, gemeenschappelijke oog werknemers kunnen eten.moncler winkels Ten vijfde, kool. De onderzoekers geconstateerd dat Polen en Rusland en andere Oost-Europese vrouwen met borstkanker dan de Amerikaanse vrouwen de kans om dieet analyse lager, vond dat kool is de grootste bijdrage. Dit is omdat, kool, er zijn veel krachtige antioxidanten, zoals isothiocyanaten kan longkanker en slokdarmkanker te voorkomen, kan sulforafaan helpen het lichaam te ontgiften. Naast de antioxidant effecten, de kool is vitamine C en een goede bron van vezels, evenals oog van de carotenoïden, luteïne en zeaxanthine. Kijk niet zo een hoge voedingswaarde, een slechts 52 calorieën gebakken kool kaart alleen. Daarnaast, de winter is de beste tijd om kool te eten, niet alleen lekker, maar ook veiliger.moncler jas Zes druif. Resveratrol in druiven, is de kanker ster. Werd gepubliceerd in "Science" magazine paper toont aan dat de start van resveratrol in kanker, drie stadia van de groei en proliferatie remming. Resveratrol kan ook anti-aging. Harvard University professor van pathologie Xin Kele bleek dat zowel de fruitvlieg, gistcellen of muizen, zo lang als een beetje gevoed resveratrol, leven aanzienlijk wordt verlengd. Daarnaast is deze druif bevatten ook krachtige antioxidanten anthocyanen kan het hart te beschermen, te verhogen goede cholesterol.moncler sale Zeven en bananen. Banana anti-kanker werking. Universiteit van Tokyo, Yamazaki is professor Lee opgemerkt, hoe meer rijpe bananen, dat is, hoe meer huid vlekken, een hogere activiteit van het immuunsysteem. Vlekken op de banaan huid, het vermogen van witte bloedcellen te verhogen zijn groene bananen 8 keer. Bananen kunnen voorkomen van kanker, darmkanker, niercelcarcinoom. Zweedse studie bleek dat 4-6 keer per week om bananen te eten vrouwen, die lijden aan nierkanker het risico gehalveerd. Veel mensen vrezen de banaan zoete, in feite, de glycemische index van medium, een hitte van 100 kaarten of zo, ongeveer 1 / 3 kom rijst. U kunt kiezen voor banaan fruit volle, ronde staart, koop schil de buitenste randen en hoeken voor de hand liggende. Dit is de oorspronkelijke auteurs, welkom op herdruk. Herdruk, vermeld dan de bron.moncler outlet Referenties:De zeven meest gezondheid voedsel